Горан Терзић
Биографија
Катедра
Mонтажa
Предмети
Основне академске студије: Филмска монтажа I и Филмска монтажа IV
Образовање
Дипломираo филмску и телевизијску монтажу
Факултет драмских уметности Београд
Уметнички рад и истраживање
2005. ”Пилећи избори”, сарадник на сценарију за средњеметражни документарно-играни филм Горана Радовановића
*најбољи домаћи документарни филм на Међународном Београдском фестивалу документарног и кратког играног филма, 2005. године
*један од три најбоља филма на Интернационалном фестивалу документарног филма у Амстердаму – ИДФА, 2005. године
2002. ”Један на један”, супервизор монтаже за играни филм Младена Матичевића
*награда домаћег огранка ФИПРЕСЦИ за најбољи домаћи филм 2002. године
1989. ”Како је пропао рок ен рол”, монтажер друге приче ”Није све у љубaви има нешто и у лови” у режији Владимира Славице
*Златна арена за монтажу на Фестивалу Југословенског играног филма у Пули, 1989. године
Научно-истраживачки рад
*Првих четрдесет година у Xоливуду - портрет редитеља Волтера Хила
*Портрет редитеља Матина Скорсезија
*Ел Дорадо - есеј о филму Хауарда Хокса
2003. Време (часопис)
*”Ништа прича, само ликови” - текст о филму Скоро савршен човек (Nobody’s fool) Роберта Бентона
2000. до 2002. Преступ (часопис)
*Текст о филму Сви ти дивни коњи (All the pretty horses) Билија Боба Тортона и о феномену нео-вестерна
*Текст о филму Двосмерни асфалт (Two lane black top) Монтија Хелмана
*Текст о филму Шкорпион убија (Dirty Harry) Дона Зигела
1994. до 1996. Тротоар (часопис)
*Портрет Ника Нолтија
*Портрет Ал Паћина
*Историјат роуд филма – студија у шест наставака
1994. Светло у тами (књига)
*Есеј о Волтеру Хилу „Каубој у старогрчкој одори“
1994. Ритам (часопис)
*Есеј о новом вестерну ”Нови нови (или можда) нови стари вестерн”
Рођен 1960. у Београду. Дипломирао 1986. на Катедри филмске и ТВ монтаже на Факултету драмских уметности у Београду.
Један од три монтажера који су за монтажу филма ”Како је пропао рок ен рол” награђени Златном ареном на фестивалу у Пули, 1989. године.
Повремено је сарађивао са редитељима (Младеном Матичевићем и Гораном Радовановићем) у својству супервизора монтаже и сарадника на сценарију.
Готово четврт века се бавио писањем о филму и за то време је објавио неколико стотина критика, рецензија и колумни у дневној и периодичној штампи, односно на радију и телевизији, као и неколико десетина портрета и есеја у специјализованим часописима и књизи „Светло у тами“.
Као професор монтаже на Факултету драмских уметности у два наврата је био члан комисија Филмског центра Србије на конкурсима за развој сценарија и развој пројекта.