Мастер студије
Рeклaмa и мeдији
Нaзив студијскoг прoгрaмa - Модул |
МАС Драмске и аудиовизуелне уметности – Реклама и медији |
Научна, стручна или уметничка област |
Дрaмскe и aудиoвизуeлнe умeтнoсти |
Трaјaњe студијскoг прoгрaмa |
1 гoдинa (2 сeмeстрa) |
Обим студија изражен ЕСПБ бодовима |
60 |
Планирани број студената који ће се уписати на овај студијски програм |
Дo 20 студeнaтa |
Услoви зa упис нa студијски прoгрaм |
На мастер академске студије на студијском програму Драмске и аудиовизулне уметности могу конкурисати кандидати који имају завршене основне академске студије са оствареним обимом од најмање 240 ЕСПБ и кандидати који су завршили основне студије по прописима који су важили до ступања на снагу Закона о високом образовању. Услови за упис на мастер академске студије одређени су Законом о високом образовању, Статутима УУ и ФДУ као и Правилником о упису кандидата на други и трећи степен академских студија Универзитета уметности.
Положен пријемни испит. |
Сврха |
Сврха програма је обезбеђивање највиших академских стандарда и стицање врхунских практичних уметничких и општих - теоријских знања и вештина, у складу са потребама институција уметности, културе и медија, тржишта рада и друштва у целини, повезивање процеса учења (теoрија и пракса) са уметничко-истраживачким радом који налази пуни обухват у изради завршног рада (заједнички и самостални радови студената) под надзором ментора. Поред тога, сврха је образовање студената за развој уметничких достигнућа у области оглашавања и медија на креативним пословима тржишних комуникација: у оквиру медијских кућа, институција културе и маркетиншких агенција. |
Циљеви |
Основни циљеви су развијање знања и вештина у области драмских и аудиовизуелних уметности; развијање креативних и интелектуалних способности студената на највишем практичном нивоу уз одговарајућу теоријску надградњу, унапређење образовног и уметничко-истраживачког рада, пројектовање и реализовање уметничких пројеката, посебно кроз завршне радове студената, у свим аспектима драмског и аудиовизуелног стваралаштва. Такође, оспособљавање студената за интердисциплинарно уметничко и практично бављење медијима, оглашавањем, односима с јавношћу, додатно теоријско образовање, развијање уметничких способности код студената да самостално примењују технологију и стваралачке методе у оглашавању и медијској делатности. |
Компетенције |
Стечена знања и вештине омогућавају студентима да на одговарајући начин примене креативно-уметничке, техничко-технолошке и продукционе иновације. Студент поседује специјализовано уметничко знање из области рекламе и медија, као и темељна теоријска и емпиријска знања из области уметности и уметничке продукције; има развијене когнитивне и интелектуалне вештине, кључне-преносиве и практичне вештине; има развијену способност рада у групи и способност вршења лидерске функције, као и способност рада у најсложенијим, специјализованим пројектима рекламне и медијске продукције. |
Исходи |
Студент поседује високо специјализована академска знања која се односе на принципе и процесе у области драмских и аудиовизуелних уметности, укључујући вредновање, критичко разумевање и примену учења и рада као основу за научна и примењена истраживања у области драмских и аудиовизуелних уметности; Такође, успешно примењује вештине решавања сложених проблема на иновативан начин чиме доприноси развоју у области драмских и аудиовизуелних уметности, управљања сложеном комуникацијом, интеракцијом и сарадњом, те примењује сложене методе, инструменте и уређаје релевантне за сферу драмских и аудиовизуелних уметности. |
Назив дипломе (додатак дипломе) |
Мастер драмски и аудиовизуелни уметник (из области реклама и медији) |
Мoгућнoст нaстaвкa студијa |
Специјалистичке академске студије (II степен студија) |