Master studije
Reklama i mediji
Naziv studijskog programa - Modul |
MAS Dramske i audiovizuelne umetnosti – Reklama i mediji |
Naučna, stručna ili umetnička oblast |
Dramske i audiovizuelne umetnosti |
Trajanje studijskog programa |
1 godina (2 semestra) |
Obim studija izražen ESPB bodovima |
60 |
Planirani broj studenata koji će se upisati na ovaj studijski program |
Do 20 studenata |
Uslovi za upis na studijski program |
Na master akademske studije na studijskom programu Dramske i audiovizulne umetnosti mogu konkurisati kandidati koji imaju završene osnovne akademske studije sa ostvarenim obimom od najmanje 240 ESPB i kandidati koji su završili osnovne studije po propisima koji su važili do stupanja na snagu Zakona o visokom obrazovanju. Uslovi za upis na master akademske studije određeni su Zakonom o visokom obrazovanju, Statutima UU i FDU kao i Pravilnikom o upisu kandidata na drugi i treći stepen akademskih studija Univerziteta umetnosti.
Položen prijemni ispit. |
Naziv diplome (dodatak diplome) |
Master dramski i audiovizuelni umetnik (iz oblasti reklama i mediji) |
Mogućnost nastavka studija |
Specijalističke akademske studije (II stepen studija) |