Master studije
Reklama i mediji
Naziv studijskog programa - Modul |
MAS Dramske i audiovizuelne umetnosti – Reklama i mediji |
Naučna, stručna ili umetnička oblast |
Dramske i audiovizuelne umetnosti |
Trajanje studijskog programa |
1 godina (2 semestra) |
Obim studija izražen ESPB bodovima |
60 |
Planirani broj studenata koji će se upisati na ovaj studijski program |
Do 20 studenata |
Uslovi za upis na studijski program |
Na master akademske studije na studijskom programu Dramske i audiovizulne umetnosti mogu konkurisati kandidati koji imaju završene osnovne akademske studije sa ostvarenim obimom od najmanje 240 ESPB i kandidati koji su završili osnovne studije po propisima koji su važili do stupanja na snagu Zakona o visokom obrazovanju. Uslovi za upis na master akademske studije određeni su Zakonom o visokom obrazovanju, Statutima UU i FDU kao i Pravilnikom o upisu kandidata na drugi i treći stepen akademskih studija Univerziteta umetnosti.
Položen prijemni ispit. |
Svrha |
Svrha programa je obezbeđivanje najviših akademskih standarda i sticanje vrhunskih praktičnih umetničkih i opštih - teorijskih znanja i veština, u skladu sa potrebama institucija umetnosti, kulture i medija, tržišta rada i društva u celini, povezivanje procesa učenja (teorija i praksa) sa umetničko-istraživačkim radom koji nalazi puni obuhvat u izradi završnog rada (zajednički i samostalni radovi studenata) pod nadzorom mentora. Pored toga, svrha je obrazovanje studenata za razvoj umetničkih dostignuća u oblasti oglašavanja i medija na kreativnim poslovima tržišnih komunikacija: u okviru medijskih kuća, institucija kulture i marketinških agencija. |
Ciljevi |
Osnovni ciljevi su razvijanje znanja i veština u oblasti dramskih i audiovizuelnih umetnosti; razvijanje kreativnih i intelektualnih sposobnosti studenata na najvišem praktičnom nivou uz odgovarajuću teorijsku nadgradnju, unapređenje obrazovnog i umetničko-istraživačkog rada, projektovanje i realizovanje umetničkih projekata, posebno kroz završne radove studenata, u svim aspektima dramskog i audiovizuelnog stvaralaštva. Takođe, osposobljavanje studenata za interdisciplinarno umetničko i praktično bavljenje medijima, oglašavanjem, odnosima s javnošću, dodatno teorijsko obrazovanje, razvijanje umetničkih sposobnosti kod studenata da samostalno primenjuju tehnologiju i stvaralačke metode u oglašavanju i medijskoj delatnosti. |
Kompetencije |
Stečena znanja i veštine omogućavaju studentima da na odgovarajući način primene kreativno-umetničke, tehničko-tehnološke i produkcione inovacije. Student poseduje specijalizovano umetničko znanje iz oblasti reklame i medija, kao i temeljna teorijska i empirijska znanja iz oblasti umetnosti i umetničke produkcije; ima razvijene kognitivne i intelektualne veštine, ključne-prenosive i praktične veštine; ima razvijenu sposobnost rada u grupi i sposobnost vršenja liderske funkcije, kao i sposobnost rada u najsloženijim, specijalizovanim projektima reklamne i medijske produkcije. |
Ishodi |
Student poseduje visoko specijalizovana akademska znanja koja se odnose na principe i procese u oblasti dramskih i audiovizuelnih umetnosti, uključujući vrednovanje, kritičko razumevanje i primenu učenja i rada kao osnovu za naučna i primenjena istraživanja u oblasti dramskih i audiovizuelnih umetnosti; Takođe, uspešno primenjuje veštine rešavanja složenih problema na inovativan način čime doprinosi razvoju u oblasti dramskih i audiovizuelnih umetnosti, upravljanja složenom komunikacijom, interakcijom i saradnjom, te primenjuje složene metode, instrumente i uređaje relevantne za sferu dramskih i audiovizuelnih umetnosti. |
Naziv diplome (dodatak diplome) |
Master dramski i audiovizuelni umetnik (iz oblasti reklama i mediji) |
Mogućnost nastavka studija |
Specijalističke akademske studije (II stepen studija) |