ЈАВНИ ОГЛАС ЗА ОТУЂЕЊЕ ПОКРЕТНЕ СТВАРИ ИЗ ЈАВНЕ СВОЈИНЕ ФАКУЛТЕТА ДРАМСКИХ УМЕТНОСТИ

На основу  члана 33. став 2. Закона о јавној својини (,,Сл. гласник РС“ бр. 72/2011,  88/2013 и 105/2014, 104/2016-др. закон, 108/2016, 113/2017, 95/2018 и 153/2020) и Одлуке декана Факултета драмских уметности Универзитета уметности у Београду  број 2/1084  од 21.11.2024. године, Факултет драмских уметности Универзитета уметности у Београду расписује:

                                                                         

 

ЈАВНИ ОГЛАС

 

за отуђење покретне ствари из јавне својине

Факултета драмских уметности Универзитета уметности у Београду

у поступку прикупљања писмених понуда

 

 

         РАСПИСУЈЕ се јавни оглас за спровођење поступка отуђења из јавне својине Факултета драмских уметности Универзитета уметности у Београду прикупљањем писмених понуда:

 

  • пројектор BARCO DP4K-323 по почетној цени од 5.000,00 евра.

 

Поступак отварања писаних понуда ће спровести Комисија за спровођење поступка отуђења пројектора из јавне својине Факултета драмских уметности Универзитета уметности у Београду (у даљем тексту: Комисија).

Купопродајна цена за отуђење покретних ствари из овог огласа се обрачунава у еврима и иста се исплаћује динарској противвредности према средњем курсу  Народне банке Србије на дан исплате у року од осам (8) дана од дана закључења и овере купопродајног уговора.

         Покретна ствар из овог огласа отуђује се у виђеном стању и стицалац се не може позивати на њене физичке недостатке.

         Понуђачи су дужни да, заједно са писаном понудом, доставе доказ о уплати депозита од 500,00 евра у динарском износу према средњем курсу Народне банке Србије на дан уплате, на број рачунa 840-1612666-05.

         Критеријум за избор најповољнијег понуђача је највиши понуђен износ за куповину покретне ствари из овог огласа изражен у еврима. Понуђена купопродајна цена не може бити нижа од почетне цене наведене у овом огласу. Коначна купопродајна цена предметних покретних ствари биће утврђена након спроведеног поступка прикупљања писмених понуда.

         Рок за плаћање купопродајне цене износи 8 дана од дана закључења и овере купопродајног уговора. Предметна покретна ствар се предаје купцу у року од 5 радних дана након исплате купопродајне цене.

         Трошкови транспорта покретне ствари и други евентуални трошкови који могу који могу произаћи из реализације овог правног посла падају на терет купца.

         Свим понуђачима, осим најповољнијем, уплаћени депозит ће се вратити најкасније у року од 10 радних дана од дана доношења Одлуке о избору најповољнијег понуђача. Најповољнијем понуђачу депозит ће бити урачунат у копопродајну цену. Уколико понуђач чија се понуда прихвати као најповољнија у року од 8 дана од дана пријема позива за закључење уговора, не закључи уговор, сматраће се да је одустао од купопродаје, те губи право на повраћај депозита, као и у случају када у року од 8 дана од закључења и овере уговора не плати купопродајну цену у целости.

         Понуда правног лица мора да садржи: висину понуђене купопродајне цене; назив, седиште, број телефона (e-mail уколико има), име и презиме овлашћеног лица за заступање. Понуда мора бити потписана од стране овлашћеног лица. Правно лице уз понуду и уплаћен депозит прилаже извод из регистра привредних субјеката надлежног органа и потврду о пореском идентификационом броју.

Понуда  физичког лица мора да садржи: име и презиме, адресу, број личне карте, матични број и број телефона, мора бити потписана. Физичко лице уз понуду прилаже и доказ о уплаћеном депозиту. Уколико је лице приватни предузетник, уз пријаву се прилаже извод из регистра надлежног органа и потврда о пореском идентификационом броју. Физичко лице уз пријаву прилаже фотокопију личне карте или очитану личну карту (за оне који поседују биометријску личну карту).

         У случају да подносиоца пријаве заступа пуномоћник, пуномоћје за заступање мора бити специјално и оверено код јавног бележника.

 

        

Пријава на оглас се подноси у затвореној коверти на којој мора да пише:

 

  1. (на предњој страни) Адреса: Факултет драмских уметности Универзитета уметности у Београду, Булевар уметности број 20, Комисија за спровођење поступка отуђења пројектора из јавне својине Факултета драмских уметности Универзитета уметности у Београду са назнаком ,,Не отварати“ на задњој страни.
  2. Име и презиме/назив и адреса понуђача.

 

Заједно са пријавом на оглас доставља се наведена документација и доказ о уплати депозита, као и изјаву да прихвата све услове јавног огласа и да покретну ствар купује у виђеном стању.

Понуђач уз понуду мора доставити назив банке код које има отворен рачун и број рачуна на који се може извршити повраћај депозита у случају да не буде изабран као најповољнији.

 

         Рок за подношење пријава је од 21. до 29.11.2024. године.

Благовременим ће се сматрати све понуде које стигну у писарницу Факултета драмских уметности Универзитета уметности у Београду или препорученом поштом до наведеног рока.

Непотпуне и неблаговремене понуде се неће разматрати.

Понуда је непотпуна ако не садржи све што је овим огласом прописано, ако нису приложене све потребне исправе, односно ако не садржи све податке предвиђене огласом или су подаци дати супротно Огласу.

         Подносиоци неблаговремене, односно непотпуне понуде неће моћи да учествују у поступку отварања писаних понуда.

         Поступак јавног отварања понуда спроводи Комисија и оно ће се одржати 03.12.2024. године у 12:00 часова у Зборници Факултета драмских уметности Универзитета уметности у Београду.

         Заинтересовани понуђачи могу извршити увид у предметну покретну ствар сваким радним даном до истека рока за подношење пријава од 8:30 часова до 15:30 часова, уз претходну најаву и договор на контакт телефон 066/616-23-03.

 

Уколико у поступку два или више понуђача понуде исту цену, Комисија позваће понуђаче који су понудили исту цену, да у року од три дана од дана јавног отварања понуда, доставе нову писмену затворену понуду, са увећаним износом цене у односу на претходно дату понуду, а које понуде ће Комисија отворити и утврдити најповољнијег понуђача. Уколико понуђачи у року од три дана не доставе нову понуду, односно ако су понуђачи доставили нову понуду са истоветном ценом, Комисија ће путем жреба извршити избор најповољнијег понуђача.

 

         Комисија ће у року од 8 дана од дана јавног отварања понуде све понућаче обавестити писаним путем о избору најповољније понуде.

Оглас ће бити објављен, на огласној табли и интернет страници Факултета драмских уметности Универзитета уметности у Београду.

Слике

  • /uploads/attachment/vest/1282/FDU_crni.jpg