ЈАВНИ ОГЛАС ЗА ИЗДАВАЊЕ ПРОСТОРА У ЗАКУП

На основу Одлуке Савета Факултета драмских уметности број 2/1110 од 19. новембра 2024. године, члана 22. став 2. Закона о јавној својини (,,Сл. гласник РС“ бр. 72/2011,  88/2013 и 105/2014, 104/2016-др. закон, 108/2016, 113/2017, 95/2018 и 153/2020), члана 6. Уредбе о условима прибављања и отуђења непокретности непосредном погодбом и давања у закуп ствари у јавној својини, односно прибављања и уступања искоришћавања других имовинских права, као и поступцима јавног надметања и прикупљања писмених понуда („Службени гласник РС“ број 16/2018 и 79/23) и Решења Републичке дирекције за имовину актом 04 број 361-267/2024 од 27. јануара 2025. године, Факултет драмских уметности Универзитета уметности у Београду, објављује

 

ЈАВНИ ОГЛАС

за издавање простора у закуп

 

РАСПИСУЈЕ се јавни позив за давање у закуп простора Студентског клуба, који се налази се у приземљу и на улазу зграде Факултет драмски уметности ул. Булевар уметности 20 (на катастарској парцели бр.2243/2 КО Нови Београд), ради вођења послова Студентског клуба ФДУ и то у поступку прикупљања писмених понуда путем јавног оглашавања. Простор се издаје у виђеном стању у закуп на две година. У оквиру простора Студентског клуба ФДУ се налази шанк површине 10,73м2, са приручним магацином површине 2,1 м2. Наведени простор се издаје са наменом обављања послова регистроване делатности угоститељских услуга, пре свега за студенте и запослене на Факултету драмски уметности. Закупац је у обавези да наведени простор користи у сврху и намену обављања угоститељских услуга што ће бити прецизирано уговором о закупу.

Почетна односно најнижа висина закупнине за једнан месец износи 17.692,57 динара са урачунатим порезом.

 

Поступак за издавање простора у закуп ће спровести Комисија за спровођење поступка издавање простора у закуп Факултета драмских уметности Универзитета уметности у Београду (у даљем тексту: Комисија).

Право учешћа на јавном позиву имају сва правна лица, физичка лица и предузетници, који испуњавају услове утврђене законом.

Пријаве на јавни позив подносе се најкасније до 13. марта 2025. године (лично или препорученом пошиљком). Пријава се сматра благовременом ако је примљена до 15.00 часова 13. марта 2025. године без обзира на начин на који је послата. Отварање пријава на јавни оглас биће одржано 14. марта 2025. године у канцеларији број 1. Разгледање простора је 04. и 10. марта 2025. године, у времену од 10.00 до 13.00 часова.

Пријаве се подносе на адресу: Факултет драмских уметности у Београда, Булевар уметности 20, са назнаком: Пријава за закуп затвореног пословног простора Студентског клуба - не отварати”. Понуђач је у обавези да понуду достави у затвореној коверти упаковано на начин да се не могу накнадно убацивати, одстрањивати или замењивати поједини листови, као и да се приликом отварања понуде са сигурношћу може утврдити да се понуда први пут отвара.

 

Уз пријаву, неопходно је доставити доказ о уплаћеном депозиту на износ од 20.000,00 динара на текући рачун број 840-1612666-05, за озбиљност понуде. Свим понуђачима, осим најповољнијем, уплаћени депозит ће се вратити најкасније у року од 10 радних дана од дана доношења Одлуке о избору најповољнијег понуђача. Најповољнијем понуђачу депозит ће бити урачунат у копопродајну цену. Уколико понуђач чија се понуда прихвати као најповољнија у року од 8 дана од дана пријема позива за закључење уговора, не закључи уговор о закупу, сматраће се да је одустао, те губи право на повраћај депозита. Када изабрани понуђач потпише уговор о закупу у предвиђеном року, уплаћени депозит ће бити третиран као аванс за закуп пословног простора.

 

Понуда правног лица мора да садржи: висину понуђене закупнине; назив, седиште, број телефона (e-mail уколико има), име и презиме овлашћеног лица за заступање, копију решења о упису правног лица у регистар код надлежног органа, као и пуномоћје за лице које заступа подносиоца пријаве. Понуда мора бити потписана од стране овлашћеног лица. За предузетнике понуда мора да има: име и презиме предузетника, адресу, број личне карте, јединствени број грађана, назив радње, матични број.

Понуда  физичког лица мора да садржи: висину понуђене закупнине; име и презиме, адресу, број личне карте, јединствени матични број грађана и број телефона, мора бити потписана. Физичко лице уз понуду прилаже и доказ о уплаћеном депозиту. Уколико је лице предузетник, уз пријаву се прилаже извод из регистра надлежног органа и потврда о пореском идентификационом броју. Физичко лице уз пријаву прилаже фотокопију личне карте или очитану личну карту (за оне који поседују биометријску личну карту).

 

У случају да подносиоца пријаве заступа пуномоћник, пуномоћје за заступање мора бити специјално и оверено код јавног бележника.

 

Пријава на оглас се подноси у затвореној коверти на којој мора да пише:

 

  1. (на предњој страни) Адреса: Факултет драмских уметности Универзитета уметности у Београду, Булевар уметности број 20, Комисија за издавање простора у закуп са назнаком ,,Не отварати“ на задњој страни.
  2. Име и презиме/назив и адреса понуђача.

 

Заједно са пријавом на оглас доставља се наведена документација и доказ о уплати депозита, као и изјаву да прихвата све услове јавног огласа.

Понуђач уз понуду мора доставити назив банке код које има отворен рачун и број рачуна на који се може извршити повраћај депозита у случају да не буде изабран као најповољнији.

 

         Рок за подношење пријава је од 03. до 13. марта 2025. године.

Благовременим ће се сматрати све понуде које стигну у писарницу Факултета драмских уметности Универзитета уметности у Београду или препорученом поштом до наведеног рока.

Непотпуне и неблаговремене понуде се неће разматрати.

Понуда је непотпуна ако не садржи све што је овим огласом прописано, односно ако не садржи све податке предвиђене огласом или су подаци дати супротно Огласу.

         Подносиоци неблаговремене, односно непотпуне понуде неће моћи да учествују  у поступку отварања писаних понуда.

Критеријум за избор најповољнијег понуђача је највиши понуђен износ за изнајмљивање простора. Понуђена цена закупа не може бити нижа од почетне цене наведене у овом огласу. Коначна закупнина биће утврђена након спроведеног поступка прикупљања писмених понуда. Избор закупца, између благовремених и потпуних пријава, извршиће Комисија.

 

Поступак јавног отварања понуда спроводи Комисија и оно ће се обавити 14. марта 2025. године у 12.00 часова у просторијама Факултета драмских уметности, ул. Булевар уметности бр. 20, канцеларија бр. 1. Отварању понуда може присуствовати свако заинтересовано лице, а у поступку отварања понуда могу активно учествовати само овлашћени представници понуђача који су дужни да пре почетка отварања понуда Комисији поднесу овлашћење за активно учешће у поступку отварања понуда.

 

Комисија ће, одмах по разматрању важећих понуда, саставити записник и извештај, са предлогом за избор најповољнијег понуђача. Декан ће, најдаље у року од највише 10 (десет) дана од дана јавног отварања понуда, донети одлуку о избору закупца пословног простора и додели уговора.

Уколико у поступку два или више понуђача понуде исту закупнину, Комисија ће позвати понуђаче који су понудили исту закупнину, да у року од три дана од дана јавног отварања понуда, доставе нову писмену затворену понуду, са увећаним износом закупнине у односу на претходно дату понуду, а које понуде ће Комисија отворити и утврдити најповољнијег понуђача. Уколико понуђачи у року од три дана не доставе нову понуду, односно ако су понуђачи доставили нову понуду са истоветном закупнином, Комисија ће путем жреба извршити избор најповољнијег понуђача.

 

Додатне информације се могу добити до истека рока за подношење понуда, сваког радног дана на тел: 066/6162303 од 09 до 15 часова.  Особа за контакт је Марко Божовић, Е-mail адреса: marko.bozovic@fdu.bg.ac.rs.

Слике

  • /uploads/attachment/vest/1334/FDU_u_boji_verzija_2.jpg