JAVNI OGLAS ZA IZDAVANJE PROSTORA U ZAKUP

Na osnovu Odluke Saveta Fakulteta dramskih umetnosti broj 2/1110 od 19. novembra 2024. godine, člana 22. stav 2. Zakona o javnoj svojini (,,Sl. glasnik RS“ br. 72/2011,  88/2013 i 105/2014, 104/2016-dr. zakon, 108/2016, 113/2017, 95/2018 i 153/2020), člana 6. Uredbe o uslovima pribavljanja i otuđenja nepokretnosti neposrednom pogodbom i davanja u zakup stvari u javnoj svojini, odnosno pribavljanja i ustupanja iskorišćavanja drugih imovinskih prava, kao i postupcima javnog nadmetanja i prikupljanja pismenih ponuda („Službeni glasnik RS“ broj 16/2018 i 79/23) i Rešenja Republičke direkcije za imovinu aktom 04 broj 361-267/2024 od 27. januara 2025. godine, Fakultet dramskih umetnosti Univerziteta umetnosti u Beogradu, objavljuje

 

JAVNI OGLAS

za izdavanje prostora u zakup

 

RASPISUJE se javni poziv za davanje u zakup prostora Studentskog kluba, koji se nalazi se u prizemlju i na ulazu zgrade Fakultet dramski umetnosti ul. Bulevar umetnosti 20 (na katastarskoj parceli br.2243/2 KO Novi Beograd), radi vođenja poslova Studentskog kluba FDU i to u postupku prikupljanja pismenih ponuda putem javnog oglašavanja. Prostor se izdaje u viđenom stanju u zakup na dve godina. U okviru prostora Studentskog kluba FDU se nalazi šank površine 10,73m2, sa priručnim magacinom površine 2,1 m2. Navedeni prostor se izdaje sa namenom obavljanja poslova registrovane delatnosti ugostiteljskih usluga, pre svega za studente i zaposlene na Fakultetu dramski umetnosti. Zakupac je u obavezi da navedeni prostor koristi u svrhu i namenu obavljanja ugostiteljskih usluga što će biti precizirano ugovorom o zakupu.

Početna odnosno najniža visina zakupnine za jednan mesec iznosi 17.692,57 dinara sa uračunatim porezom.

 

Postupak za izdavanje prostora u zakup će sprovesti Komisija za sprovođenje postupka izdavanje prostora u zakup Fakulteta dramskih umetnosti Univerziteta umetnosti u Beogradu (u daljem tekstu: Komisija).

Pravo učešća na javnom pozivu imaju sva pravna lica, fizička lica i preduzetnici, koji ispunjavaju uslove utvrđene zakonom.

Prijave na javni poziv podnose se najkasnije do 13. marta 2025. godine (lično ili preporučenom pošiljkom). Prijava se smatra blagovremenom ako je primljena do 15.00 časova 13. marta 2025. godine bez obzira na način na koji je poslata. Otvaranje prijava na javni oglas biće održano 14. marta 2025. godine u kancelariji broj 1. Razgledanje prostora je 04. i 10. marta 2025. godine, u vremenu od 10.00 do 13.00 časova.

Prijave se podnose na adresu: Fakultet dramskih umetnosti u Beograda, Bulevar umetnosti 20, sa naznakom: Prijava za zakup zatvorenog poslovnog prostora Studentskog kluba - ne otvarati”. Ponuđač je u obavezi da ponudu dostavi u zatvorenoj koverti upakovano na način da se ne mogu naknadno ubacivati, odstranjivati ili zamenjivati pojedini listovi, kao i da se prilikom otvaranja ponude sa sigurnošću može utvrditi da se ponuda prvi put otvara.

 

Uz prijavu, neophodno je dostaviti dokaz o uplaćenom depozitu na iznos od 20.000,00 dinara na tekući račun broj 840-1612666-05, za ozbiljnost ponude. Svim ponuđačima, osim najpovoljnijem, uplaćeni depozit će se vratiti najkasnije u roku od 10 radnih dana od dana donošenja Odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača. Najpovoljnijem ponuđaču depozit će biti uračunat u kopoprodajnu cenu. Ukoliko ponuđač čija se ponuda prihvati kao najpovoljnija u roku od 8 dana od dana prijema poziva za zaključenje ugovora, ne zaključi ugovor o zakupu, smatraće se da je odustao, te gubi pravo na povraćaj depozita. Kada izabrani ponuđač potpiše ugovor o zakupu u predviđenom roku, uplaćeni depozit će biti tretiran kao avans za zakup poslovnog prostora.

 

Ponuda pravnog lica mora da sadrži: visinu ponuđene zakupnine; naziv, sedište, broj telefona (e-mail ukoliko ima), ime i prezime ovlašćenog lica za zastupanje, kopiju rešenja o upisu pravnog lica u registar kod nadležnog organa, kao i punomoćje za lice koje zastupa podnosioca prijave. Ponuda mora biti potpisana od strane ovlašćenog lica. Za preduzetnike ponuda mora da ima: ime i prezime preduzetnika, adresu, broj lične karte, jedinstveni broj građana, naziv radnje, matični broj.

Ponuda  fizičkog lica mora da sadrži: visinu ponuđene zakupnine; ime i prezime, adresu, broj lične karte, jedinstveni matični broj građana i broj telefona, mora biti potpisana. Fizičko lice uz ponudu prilaže i dokaz o uplaćenom depozitu. Ukoliko je lice preduzetnik, uz prijavu se prilaže izvod iz registra nadležnog organa i potvrda o poreskom identifikacionom broju. Fizičko lice uz prijavu prilaže fotokopiju lične karte ili očitanu ličnu kartu (za one koji poseduju biometrijsku ličnu kartu).

 

U slučaju da podnosioca prijave zastupa punomoćnik, punomoćje za zastupanje mora biti specijalno i overeno kod javnog beležnika.

 

Prijava na oglas se podnosi u zatvorenoj koverti na kojoj mora da piše:

 

  1. (na prednjoj strani) Adresa: Fakultet dramskih umetnosti Univerziteta umetnosti u Beogradu, Bulevar umetnosti broj 20, Komisija za izdavanje prostora u zakup sa naznakom ,,Ne otvarati“ na zadnjoj strani.
  2. Ime i prezime/naziv i adresa ponuđača.

 

Zajedno sa prijavom na oglas dostavlja se navedena dokumentacija i dokaz o uplati depozita, kao i izjavu da prihvata sve uslove javnog oglasa.

Ponuđač uz ponudu mora dostaviti naziv banke kod koje ima otvoren račun i broj računa na koji se može izvršiti povraćaj depozita u slučaju da ne bude izabran kao najpovoljniji.

 

         Rok za podnošenje prijava je od 03. do 13. marta 2025. godine.

Blagovremenim će se smatrati sve ponude koje stignu u pisarnicu Fakulteta dramskih umetnosti Univerziteta umetnosti u Beogradu ili preporučenom poštom do navedenog roka.

Nepotpune i neblagovremene ponude se neće razmatrati.

Ponuda je nepotpuna ako ne sadrži sve što je ovim oglasom propisano, odnosno ako ne sadrži sve podatke predviđene oglasom ili su podaci dati suprotno Oglasu.

         Podnosioci neblagovremene, odnosno nepotpune ponude neće moći da učestvuju  u postupku otvaranja pisanih ponuda.

Kriterijum za izbor najpovoljnijeg ponuđača je najviši ponuđen iznos za iznajmljivanje prostora. Ponuđena cena zakupa ne može biti niža od početne cene navedene u ovom oglasu. Konačna zakupnina biće utvrđena nakon sprovedenog postupka prikupljanja pismenih ponuda. Izbor zakupca, između blagovremenih i potpunih prijava, izvršiće Komisija.

 

Postupak javnog otvaranja ponuda sprovodi Komisija i ono će se obaviti 14. marta 2025. godine u 12.00 časova u prostorijama Fakulteta dramskih umetnosti, ul. Bulevar umetnosti br. 20, kancelarija br. 1. Otvaranju ponuda može prisustvovati svako zainteresovano lice, a u postupku otvaranja ponuda mogu aktivno učestvovati samo ovlašćeni predstavnici ponuđača koji su dužni da pre početka otvaranja ponuda Komisiji podnesu ovlašćenje za aktivno učešće u postupku otvaranja ponuda.

 

Komisija će, odmah po razmatranju važećih ponuda, sastaviti zapisnik i izveštaj, sa predlogom za izbor najpovoljnijeg ponuđača. Dekan će, najdalje u roku od najviše 10 (deset) dana od dana javnog otvaranja ponuda, doneti odluku o izboru zakupca poslovnog prostora i dodeli ugovora.

Ukoliko u postupku dva ili više ponuđača ponude istu zakupninu, Komisija će pozvati ponuđače koji su ponudili istu zakupninu, da u roku od tri dana od dana javnog otvaranja ponuda, dostave novu pismenu zatvorenu ponudu, sa uvećanim iznosom zakupnine u odnosu na prethodno datu ponudu, a koje ponude će Komisija otvoriti i utvrditi najpovoljnijeg ponuđača. Ukoliko ponuđači u roku od tri dana ne dostave novu ponudu, odnosno ako su ponuđači dostavili novu ponudu sa istovetnom zakupninom, Komisija će putem žreba izvršiti izbor najpovoljnijeg ponuđača.

 

Dodatne informacije se mogu dobiti do isteka roka za podnošenje ponuda, svakog radnog dana na tel: 066/6162303 od 09 do 15 časova.  Osoba za kontakt je Marko Božović, E-mail adresa: marko.bozovic@fdu.bg.ac.rs.

Slike

  • /uploads/attachment/vest/1334/FDU_u_boji_verzija_2.jpg