JAVNI OGLAS ZA OTUĐENJE POKRETNIH STVARI IZ JAVNE SVOJINE FDU

Na osnovu  člana 33. stav 2. Zakona o javnoj svojini (,,Sl. glasnik RS“ br. 72/2011,  88/2013 i 105/2014, 104/2016-dr. zakon, 108/2016, 113/2017, 95/2018 i 153/2020) i Odluke dekana Fakulteta dramskih umetnosti Univerziteta umetnosti u Beogradu  broj 10/8  od 29.03.2024. godine, Fakultet dramskih umetnosti Univerziteta umetnosti u Beogradu raspisuje:

                                                                         

 

JAVNI OGLAS

 

za otuđenje pokretnih stvari iz javne svojine

Fakulteta dramskih umetnosti Univerziteta umetnosti u Beogradu

u postupku prikupljanja pismenih ponuda

 

 

          RASPISUJE se javni oglas za sprovođenje postupka otuđenja iz javne svojine Fakulteta dramskih umetnosti Univerziteta umetnosti u Beogradu prikupljanjem pismenih ponuda:

 

  •  dva magnetofona Študer (Studer) C37 po početnoj ceni od 14.500,00 evra (7.250,00 po jednom megnetofonu).

 

          Navedene pokretne stvari se otuđuju zbirno, tako da se ponude za jednu stvari neće razmatrati.

          Predmet razmatranja Komisije za sprovođenje postupka otuđenja magnetofona iz javne svojine Fakulteta dramskih umetnosti Univerziteta umetnosti u Beogradu će biti ponude za sve navedene pokretne stvari.

 

Postupak otvaranja pisanih ponuda će sprovesti Komisija za sprovođenje postupka otuđenja magnetofona iz javne svojine Fakulteta dramskih umetnosti Univerziteta umetnosti u Beogradu (u daljem tekstu: Komisija).

Kupoprodajna cena za otuđenje pokretnih stvari iz ovog oglasa se obračunava u evrima i ista se isplaćuje dinarskoj protivvrednosti prema srednjem kursu  Narodne banke Srbije na dan isplate u roku od osam (8) dana od dana zaključenja i overe kupoprodajnog ugovora.

          Pokretne stvari iz ovog oglasa otuđuju se u viđenom stanju i sticalac se ne može pozivati na njihove fizičke nedostatke.

          Ponuđači su dužni da, zajedno sa pisanom ponudom, dostave dokaz o uplati depozita od 3.000,00 evra u dinarskom iznosu prema srednjem kursu Narodne banke Srbije na dan uplate, na broj računa 840-1612666-05.

          Kriterijum za izbor najpovoljnijeg ponuđača je najviši ponuđen iznos za kupovinu pokretnih stvari iz ovog oglasa izražen u evrima. Ponuđena kupoprodajna cena ne može biti niža od upupne početne cene navedene u ovom oglasu. Konačna kupoprodajna cena predmetnih pokretnih stvari biće utvrđena nakon sprovedenog postupka prikupljanja pismenih ponuda.

          Rok za plaćanje kupoprodajne cene iznosi 8 dana od dana zaključenja i overe kupoprodajnog ugovora. Predmetne pokretne stvari se predaju kupcu u roku od 5 radnih dana nakon isplate kupoprodajne cene.

          Troškovi transporta pokretnih stvari i drugi eventualni troškovi koji mogu koji mogu proizaći iz realizacije ovog pravnog posla padaju na teret kupca.

          Svim ponuđačima, osim najpovoljnijem, uplaćeni depozit će se vratiti najkasnije u roku od 10 radnih dana od dana donošenja Odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača. Najpovoljnijem ponuđaču depozit će biti uračunat u kopoprodajnu cenu. Ukoliko ponuđač čija se ponuda prihvati kao najpovoljnija u roku od 8 dana od dana prijema poziva za zaključenje ugovora, ne zaključi ugovor, smatraće se da je odustao od kupoprodaje, te gubi pravo na povraćaj depozita, kao i u slučaju kada u roku od 8 dana od zaključenja i overe ugovora ne plati kupoprodajnu cenu u celosti.

          Ponude mogu podneti isključivo pravna lica. Ponuda pravnog lica mora da sadrži: visinu ponuđene kupoprodajne cene; naziv, sedište, broj telefona (e-mail ukoliko ima), ime i prezime ovlašćenog lica za zastupanje. Ponuda mora biti potpisana od strane ovlašćenog lica. Pravno lice uz ponudu i uplaćen depozit prilaže izvod iz registra privrednih subjekata nadležnog organa i potvrdu o poreskom identifikacionom broju. U slučaju da podnosioca prijave zastupa punomoćnik, punomoćje za zastupanje mora biti specijalno i overeno kod javnog beležnika.

         

Prijava na oglas se podnosi u zatvorenoj koverti na kojoj mora da piše:

 

  1. (na prednjoj strani) Adresa: Fakultet dramskih umetnosti Univerziteta umetnosti u Beogradu, Bulevar umetnosti broj 20, Komisija za sprovođenje postupka otuđenja magnetofona iz javne svojine Fakulteta dramskih umetnosti Univerziteta umetnosti u Beogradu sa naznakom ,,Ne otvarati“ na zadnjoj strani.
  2. Ime i prezime/naziv i adresa ponuđača.

 

Zajedno sa prijavom na oglas dostavlja se navedena dokumentacija i dokaz o uplati depozita, kao i izjavu da prihvata sve uslove javnog oglasa i da pokretnu stvar kupuje u viđenom stanju.

Ponuđač uz ponudu mora dostaviti naziv banke kod koje ima otvoren račun i broj računa na koji se može izvršiti povraćaj depozita u slučaju da ne bude izabran kao najpovoljniji.

 

          Rok za podnošenje prijava je od 08. do 16.04.2024. godine.

Blagovremenim će se smatrati sve ponude koje stignu u pisarnicu Fakulteta dramskih umetnosti Univerziteta umetnosti u Beogradu ili preporučenom poštom do navedenog roka.

Nepotpune i neblagovremene ponude se neće razmatrati.

Ponuda je nepotpuna ako ne sadrži sve što je ovim oglasom propisano, ako nisu priložene sve potrebne isprave, odnosno ako ne sadrži sve podatke predviđene oglasom ili su podaci dati suprotno Oglasu.

          Podnosioci neblagovremene, odnosno nepotpune ponude neće moći da učestvuju  u postupku otvaranja pisanih ponuda.

         

 

          Postupak javnog otvaranja ponuda sprovodi Komisija i ono će se održati 17.04.2024. godine u 12:00 časova u Zbornici Fakulteta dramskih umetnosti Univerziteta umetnosti u Beogradu.

          Zainteresovani ponuđači mogu izvršiti uvid u predmetne pokretne stvari svakim radnim danom do isteka roka za podnošenje prijava od 8:30 časova do 15:30 časova, uz prethodnu najavu i dogovor na kontakt telefon 069/1408597.

 

Ukoliko u postupku dva ili više ponuđača ponude istu cenu, Komisija pozvaće ponuđače koji su ponudili istu cenu, da u roku od tri dana od dana javnog otvaranja ponuda, dostave novu pismenu zatvorenu ponudu, sa uvećanim iznosom cene u odnosu na prethodno datu ponudu, a koje ponude će Komisija otvoriti i utvrditi najpovoljnijeg ponuđača. Ukoliko ponuđači u roku od tri dana ne dostave novu ponudu, odnosno ako su ponuđači dostavili novu ponudu sa istovetnom cenom, Komisija će putem žreba izvršiti izbor najpovoljnijeg ponuđača.

 

          Komisija će u roku od 8 dana od dana javnog otvaranja ponude sve ponućače obavestiti pisanim putem o izboru najpovoljnije ponude.

Oglas će biti objavljen, na oglasnoj tabli i internet stranici Fakulteta dramskih umetnosti Univerziteta umetnosti u Beogradu.

Slike

  • /uploads/attachment/vest/1116/FDU_u_boji_verzija_3.jpg